قیمت انواع سانتریفیوژ های پی آر پی

 برآورده ساختن نیازهای در حال تکامل تحقیقات دانشگاهی و تأسیسات تولید نیازمند یک سیستم آنبورد برای پیگیری زمان اجرا، کاربران و عملکرد روتور است. راه‌اندازی اجرا با رابط‌های لمسی بصری، که با تجهیزات آزمایشگاهی مدرن استاندارد هستند، آسان است. این رابط ها که دارای نمایشگرهای روشن، بسیار قابل مشاهده و بادوام هستند، گزینه های آموزشی و برنامه نویسی پیشرفته ای مانند آموزش های ویدئویی و کنترل های دسترسی کاربر با محافظت از رمز عبور را ارائه می دهند.

ویژگی‌های داخلی برای مدیریت روتور، کاربران نهایی را قادر می‌سازد تا بر استفاده از طریق شماره سریال روتور، تعداد ساعت‌های استفاده شده یا تعداد چرخه‌ها نظارت کنند. فن آوری های پیشرفته شامل گزارش اپراتور و اجرا برای کمک به انطباق با GMP/GLP و دستورالعمل های چند زبانه برای شرایط اجرا، پیام های هشدار و حفاظت از رمز عبور است.

برای افزایش عملکرد و ایمنی سانتریفیوژ، سازندگان جایگزین هایی برای روتورهای آلیاژ فلزی ارائه می دهند. روتورهای فلزی مستعد خوردگی و آسیب ساختاری ناشی از تنش های نیروی گریز از مرکز هستند. به همین دلیل، سازندگان سانتریفیوژ به استفاده از مواد پیشرفته‌تر برای روتورها، مانند کامپوزیت‌های فیبر کربن، که سبک‌تر، بادوام‌تر و بدون خوردگی هستند، روی آورده‌اند و نیاز به کاهش یا کاهش سرعت در طول عمر روتور را از بین می‌برند. سرمایه گذاری محصول ایمن تر

علاوه بر مزایای بدون خوردگی، استفاده از روتورهای فیبر کربن عملکرد و دوام سانتریفیوژ شما را بهبود می بخشد و در عین حال ایمنی و ارگونومی را بهبود می بخشد. روتورهای سانتریفیوژ سنتی، که از آلیاژهای فلزی ساخته شده‌اند، می‌توانند به طور بالقوه باعث آسیب به کارکنان آزمایشگاه در هنگام نصب یا خارج کردن از سانتریفیوژ شوند. یکی دیگر از محدودیت‌های روتورهای سنگین این است که ممکن است مجبور شوید با یک آزمایشگاه دیگر تماس بگیرید تا روتور را از سانتریفیوژ خارج کنید. ویژگی‌های ارگونومیک بهبود یافته سانتریفیوژ پی آر پی مدرن، همراه با روتورهای سبک‌تر، نصب و برداشتن روتور را آسان‌تر می‌کند و احتمال آسیب دیدگی کمر را کاهش می‌دهد و به محیط کار ایمن‌تر کمک می‌کند.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ویژگی های دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی فیدارنیک

چگونه از دستگاه سانتریفیوژ استفاده میکنند؟