کاربرد دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی

 سانتریفیوژهای آزمایشگاهی منحصر به فرد طراحی شده اند تا طیف وسیعی از کاربردها را در آزمایشگاه بالینی و تحقیقاتی برآورده کنند. یک روتور هشت موقعیتی برای پذیرش مستقیم لوله های آزمایش 10 و 15 میلی لیتری (مخروطی یا ته گرد) در نظر گرفته شده است ، در حالی که آداپتورهای اختیاری نیز برای استفاده در همه اندازه های محبوب لوله های جمع آوری خون و کشت در دسترس هستند. برخلاف بسیاری از سانتریفیوژهای جمع و جور در این کلاس ، روتور را می توان به راحتی از محفظه برای تمیز کردن خارج کرد.

صفحه نمایش کریستال مایع با نور پس زمینه کنترل کامل بر زمان اجرا و سرعت چرخش را فراهم می کند. سرعت چرخش را می توان در rpm یا rcf تنظیم و مشاهده کرد و سطوح شتاب/کاهش را می توان به راحتی در حالت تنظیمات پیشرفته تنظیم کرد.

برای افزایش ایمنی ، ریزپردازنده دیجیتالی اطمینان می دهد که درب بسته شده است و قفل درب ایمنی قبل از شروع چرخه سانتریفیوژ درگیر شده است. علاوه بر این ، یک سیستم تشخیص عدم تعادل پیشرفته به طور مداوم تعادل و ارتعاش را کنترل می کند و در صورت تشخیص عدم تعادل ، روتور به طور خودکار متوقف می شود.

سانتریفیوژهای آزمایشگاهی برای آزمایش ، تنظیم و بهینه سازی برنامه جداسازی جامد/مایع یا مایع/مایع ، راه حل های آزمایشگاهی در مقیاس کوچکتر ارائه می دهند تا بتوانید به محصولات نهایی با کیفیت بالاتر دست یابید.

هنگام انجام کار آزمایشگاهی و آزمایشی روی سانتریفیوژ خود ، نه تنها می توانید بهترین سانتریفیوژ prp را برای کاربرد خود شناسایی کنید ، بلکه پارامترهای اندازه و عملکرد مطلوب را نیز تعیین می کنید. این به معنی بیشترین بازده عملکرد و کمترین هزینه کلی است.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ویژگی های دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی فیدارنیک

چگونه از دستگاه سانتریفیوژ استفاده میکنند؟

قیمت انواع سانتریفیوژ های پی آر پی