فروش سانتریفیوژ پی ار پی

 کتابچه راهنمای اپراتور را برای هر سانتریفیوژی که کار می‌کنید بخوانید اطلاعات خاصی در مورد نحوه نگهداری آن مدل دارد. مدل‌های قدیمی‌تر تمام ویژگی‌های ایمنی را در مدل‌های جدید ندارند و عواقب خرابی می‌تواند مشکل‌سازتر باشد.

تجهیزات را دوبار بررسی کنید

لیوان ایمنی برای سانتریفیوژ

نمونه ای از لیوان ایمنی

بررسی کنید که روتور با سانتریفیوژ شما سازگار است، از مواد شیمیایی ناسازگار خودداری کنید، از لوله های مناسب استفاده کنید و لوله ها را تا سطح مناسب پر کنید. آیا مهر و موم شده است؟ استفاده از محفظه ثانویه (لیوان ها یا سطل های ایمنی مهر و موم شده)، درب های واشر دار، و لوله های پیچی با واشر برای نمونه های شما، همگی ایمنی را در صورت بروز حادثه در داخل سانتریفیوژ افزایش می دهند. هنگام کار با سانتریفیوژ، از یک سیاهه (مخصوصاً برای اولتراسانتریفیوژ) برای ردیابی استفاده استفاده کنید و برای مشاهده علائم بارگذاری نامناسب سانتریفیوژ به اطراف بچسبید.

بارگیری و تخلیه صحیح نمونه ها

هنگام کار با مواد بالقوه عفونی، از یک کابینت ایمنی زیستی برای بارگیری و تخلیه لوله های خود در روتور/کابینه های ایمنی استفاده کنید، تمام تجهیزات را از نظر سایش و پارگی بررسی کنید، بررسی کنید که لوله ها به درستی متعادل هستند و محل نشستن نمونه های خود را محکم کنید.

سانتریفیوژ پی ار پی






نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ویژگی های دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی فیدارنیک

چگونه از دستگاه سانتریفیوژ استفاده میکنند؟

قیمت انواع سانتریفیوژ های پی آر پی